Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Zobrazit všeZobrazit vše

Vytvoření vlastního seznamu

Vytvoření vlastního seznamu
  1. Na horním panelu odkazů klepněte na odkaz Vytvořit.

  2. Na stránce Vytvořit stránku klepněte na odkaz Vlastní seznam.

  3. Do pole Název zadejte název seznamu.

    Toto pole je povinné.

  4. Do pole Popis zadejte popis funkce seznamu.

    Toto pole je nepovinné.

  5. Chcete-li na panelu Snadné spuštění zobrazit hypertextový odkaz na tento seznam, klepněte v oblasti Navigace na přepínač Ano.
  6. Klepněte na tlačítko Vytvořit.

    Chcete-li nový seznam otevřít, klepněte na odkaz Dokumenty a seznamy na horním panelu odkazů a potom klepněte na název seznamu v oblasti Diskusní vývěsky. Pokud přidáte seznam na panel Snadné spuštění, můžete jej také otevřít klepnutím na název seznamu na tomto panelu.

  7. Přidejte do seznamu sloupce.

    Jak?

    1. Na stránce zobrazující seznam klepněte na odkaz Změnit nastavení a sloupce.
    2. V oblasti Sloupce klepněte na odkaz Přidat nový sloupec.
    3. Do pole Název sloupce v oblasti Název a typ zadejte název sloupce.
    4. Vyberte typ informací, které chcete v tomto sloupci zobrazit.

      Poznámka:  Další informace o typech sloupců naleznete v části Typy informací a možnosti.

    5. V oblasti Volitelné nastavení sloupce zadejte požadované nastavení.
    6. V dolní části stránky klepněte na tlačítko OK.
    7. Opakováním těchto kroků můžete přidat další sloupce.

Příbuzná témata

Vytvoření seznamu oznámení, kontaktů, událostí, úkolů, problémů nebo odkazů
Typy informací a možnosti
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.