Vytvoření seznamu oznámení, kontaktů, událostí, úkolů, problémů nebo odkazů
Vytvoření seznamu oznámení, kontaktů, událostí, úkolů, problémů nebo odkazů
- Na horním panelu odkazů klepněte na odkaz Vytvořit.
- Na stránce Vytvořit stránku klepněte na jeden z následujících odkazů označující druh seznamu, který chcete vytvořit:
- Odkazy
- Oznámení
- Kontakty
- Události
- Úkoly
- Problémy
- Do pole Název zadejte název seznamu.
Toto pole je povinné.
- Do pole Popis zadejte popis funkce seznamu.
Toto pole je nepovinné.
- Chcete-li na panelu Snadné spuštění zobrazit hypertextový odkaz na tento seznam, klepněte v oblasti Navigace na přepínač Ano.
- Klepněte na tlačítko Vytvořit.
Nový seznam můžete otevřít klepnutím na odkaz Dokumenty a seznamy na horním panelu odkazů a klepnutím na název seznamu v oblasti Seznamy. Pokud přidáte seznam na panel Snadné spuštění, můžete jej také otevřít klepnutím na jeho název na tomto panelu.
Poznámka: Pokud pracujete s webem Centrum schůzek, vynechejte krok 1. Místo toho v nabídce Upravit toto centrum klepněte na příkaz Přidat webové části. V dolní části podokna úkolu klepněte na možnost Zobrazit další seznamy. Postupujte podle zbývajících kroků platných pro nastavení webu Centrum schůzek.
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.