Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Vytvoření seznamu oznámení, kontaktů, událostí, úkolů, problémů nebo odkazů

Vytvoření seznamu oznámení, kontaktů, událostí, úkolů, problémů nebo odkazů
  1. Na horním panelu odkazů klepněte na odkaz Vytvořit.
  2. Na stránce Vytvořit stránku klepněte na jeden z následujících odkazů označující druh seznamu, který chcete vytvořit:
  3. Do pole Název zadejte název seznamu.

    Toto pole je povinné.

  4. Do pole Popis zadejte popis funkce seznamu.

    Toto pole je nepovinné.

  5. Chcete-li na panelu Snadné spuštění zobrazit hypertextový odkaz na tento seznam, klepněte v oblasti Navigace na přepínač Ano.
  6. Klepněte na tlačítko Vytvořit.

    Nový seznam můžete otevřít klepnutím na odkaz Dokumenty a seznamy na horním panelu odkazů a klepnutím na název seznamu v oblasti Seznamy. Pokud přidáte seznam na panel Snadné spuštění, můžete jej také otevřít klepnutím na jeho název na tomto panelu.

Poznámka:  Pokud pracujete s webem Centrum schůzek, vynechejte krok 1. Místo toho v nabídce Upravit toto centrum klepněte na příkaz Přidat webové části. V dolní části podokna úkolu klepněte na možnost Zobrazit další seznamy. Postupujte podle zbývajících kroků platných pro nastavení webu Centrum schůzek.

©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.