Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Zobrazit všeZobrazit vše

Vytvoření nebo přidání dalších seznamů nebo funkcí na web centra schůzek

Vytvoření nebo přidání dalších seznamů nebo funkcí na web centra schůzek

Nejčastěji používané typy seznamů a knihoven na webu centra schůzek jsou uvedeny v oblasti Webové části v podokně úloh Přidat webové části. Lze také vytvořit jiné typy seznamů nebo knihoven a přidat přidružené webové části, případně přidat webové části pro dříve vytvořené seznamy či knihovny.

Vytvoření dalších seznamů nebo knihoven z aktuálního umístění

  1. V nabídce Upravit toto centrum klepněte na příkaz Přidat webové části.
  2. V dolní části podokna úloh klepněte na možnost Zobrazit všechny seznamy.
  3. Na stránce Vytvořit klepněte na typ knihovny nebo seznamu, který chcete přidat.
  4. Zadejte informace o vybrané funkci a klepněte na tlačítko Vytvořit.

Poznámka:  Možnost sdílení informací pro více schůzek lze použít pouze v případě, že je web centra schůzek použit pro více schůzek, například pro opakovanou schůzku nebo pro několik vzájemně souvisejících schůzek propojených se stejným centrem.

Získání existujících seznamů, knihoven nebo jiných funkcí z aktuálního umístění nebo z jiných umístění

Poznámka:  Tyto akce může provádět pouze člen skupiny webu Správce nebo Návrhář webu.

Příbuzná témata

Vytvoření seznamů, knihoven a příslušných webových částí na webu centra schůzek
Vytvoření seznamu Cíle na webu centra schůzek
Vytvoření seznamu Agenda na webu centra schůzek
Vytvoření seznamu Věci s sebou na webu centra schůzek
Vytvoření textového pole na webu centra schůzek
Vytvoření seznamu Rozhodnutí na webu centra schůzek
Vytvoření knihovny dokumentů
Vytvoření diskusní vývěsky
Vytvoření knihovny obrázků
Vytvoření seznamu oznámení, kontaktů, událostí, úkolů, problémů nebo odkazů
Sdílení položek seznamu nebo knihovny ve všech schůzkách na webu centra
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.