Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Vytvoření nové knihovny dokumentů

Vytvoření nové knihovny dokumentů
  1. Na horním panelu odkazů klepněte na odkaz Vytvořit.
  2. Na stránce Vytvořit stránku klepněte na odkaz Knihovna dokumentů.
  3. Do pole Název zadejte název seznamu.

    Název knihovny dokumentů je povinný

  4. Do pole Popis zadejte popis funkce knihovny.

    Popis je nepovinný.

  5. Chcete-li na panelu Snadné spuštění zobrazit odkaz na tento seznam, klepněte v oblasti Navigace na přepínač Ano.
  6. Chcete-li vytvořit záložní kopii souboru při každém vrácení souboru se změnami do knihovny, klepněte v oblasti Verze dokumentu na možnost Ano.
  7. V oblasti Šablona dokumentu zadejte typ souboru, který se použije jako šablona nových souborů v této knihovně dokumentů.
  8. Klepněte na tlačítko Vytvořit.

    Novou knihovnu dokumentů lze otevřít klepnutím na odkaz Dokumenty a seznamy na horním panelu odkazů a klepnutím na název knihovny dokumentů v oblasti Knihovny dokumentů. Pokud přidáte knihovnu dokumentů na panel Snadné spuštění, můžete ji také otevřít klepnutím na název knihovny na tomto panelu.

Poznámka:  Pokud pracujete s webem Centrum schůzek, vytvořte knihovnu dokumentů následujícím postupem: v nabídce Upravit toto centrum klepněte na příkaz Přidat webové části. Přetáhněte webovou část Knihovna dokumentů do zóny na stránce.

©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.