Vytvoření nové knihovny dokumentů
Vytvoření nové knihovny dokumentů
- Na horním panelu odkazů klepněte na odkaz Vytvořit.
- Na stránce Vytvořit stránku klepněte na odkaz Knihovna dokumentů.
- Do pole Název zadejte název seznamu.
Název knihovny dokumentů je povinný
- Do pole Popis zadejte popis funkce knihovny.
Popis je nepovinný.
- Chcete-li na panelu Snadné spuštění zobrazit odkaz na tento seznam, klepněte v oblasti Navigace na přepínač Ano.
- Chcete-li vytvořit záložní kopii souboru při každém vrácení souboru se změnami do knihovny, klepněte v oblasti Verze dokumentu na možnost Ano.
- V oblasti Šablona dokumentu zadejte typ souboru, který se použije jako šablona nových souborů v této knihovně dokumentů.
- Klepněte na tlačítko Vytvořit.
Novou knihovnu dokumentů lze otevřít klepnutím na odkaz Dokumenty a seznamy na horním panelu odkazů a klepnutím na název knihovny dokumentů v oblasti Knihovny dokumentů. Pokud přidáte knihovnu dokumentů na panel Snadné spuštění, můžete ji také otevřít klepnutím na název knihovny na tomto panelu.
Poznámka: Pokud pracujete s webem Centrum schůzek, vytvořte knihovnu dokumentů následujícím postupem: v nabídce Upravit toto centrum klepněte na příkaz Přidat webové části. Přetáhněte webovou část Knihovna dokumentů do zóny na stránce.
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.