Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Zobrazit všeZobrazit vše

Vytvoření seznamu Agenda na webu centra schůzek

Vytvoření seznamu Agenda na webu centra schůzek
  1. V nabídce Upravit toto centrum klepněte na příkaz Přidat webové části.
  2. Proveďte jeden z následujících kroků:

    Automatické vytvoření seznamu pomocí výchozího nastavení

    • V oblasti Webové části přetáhněte webovou část Agenda do zóny na stránce.

    Vytvoření seznamu pomocí zadaného nastavení

    1. V dolní části podokna úloh klepněte na položku Zobrazit všechny seznamy.
    2. Klepněte na položku Agenda, zadejte informace o seznamu a klepněte na tlačítko Vytvořit.
  3. Chcete-li přidat obsah, klepněte ve webové části na položku Přidat položku.
  4. Zadejte předmět položky a doplňte údaje v dalších polích.
  5. Na hlavním panelu nástrojů klepněte na položku Uložit a zavřít.

Poznámky

Příbuzná témata

Sdílení položek seznamu nebo knihovny ve všech schůzkách na webu centra
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.