![]() | |||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Seznam problémů usnadňuje správu sady problémů. Je možné přiřazovat problémy, přidělovat jim prioritu a sledovat jejich průběh od začátku do konce.
Obecné úkoly seznamuV seznamu problémů můžete operace provádět stejným způsobem jako v ostatních seznamech služby SharePoint Services pro systém Microsoft Windows:
Poznámka: V seznamu problémů jsou některé sloupce definovány jako výchozí. Hodnoty sloupců ID problému, Vytvořeno, Vytvořil, Aktuální, Změněno a Změnil jsou generovány automaticky a nelze je změnit.
Poznámka: K následujícím třem běžně používaným zobrazením můžete na hlavním panelu získat rychlý přístup: Všechny problémy, Moje problémy a Aktivní problémy, přičemž zobrazení Všechny problémy je výchozí. Tato zobrazení používají výchozí filtr, kde je položka Aktuální nastavena na možnost Ano.
Další informace o těchto operacích naleznete v příslušných tématech, která se týkají seznamů, v nápovědě služby Windows SharePoint Services.
Úkoly specifické pro seznam problémůV následujícím seznamu jsou uvedeny úkoly specifické pro seznam problémů:
Seznam problémů obsahuje následující sloupce:
ID problému, který souvisí s daným problémem.
Hodnota volby založená na seznamu uživatelů webu služby Windows SharePoint Services.
Po připojení souboru k problému se název tohoto souboru zobrazí při každé úpravě problému.
Hodnota volby umožňující uspořádat položky do kategorií. Výchozí možnosti jsou (1) Kategorie 1, (2) Kategorie 2 a (3) Kategorie 3.
Několik řádků s textem, které lze použít k popisu problému.
Čas a datum vytvoření problému. Tato hodnota je generována automaticky po uložení problému a nelze ji změnit.
Tento sloupec obsahuje zobrazované jméno uživatele, který problém vytvořil. Tato hodnota je generována automaticky po uložení problému a nelze ji změnit.
Hodnota zaškrtávacího políčka (tj. Ano nebo Ne) označující, zda se jedná o nejaktuálnější verzi problému. Tato hodnota je generována automaticky po uložení problému a nelze ji změnit.
V zobrazeních je používán výchozí filtr, ve kterém je pro sloupec Aktuální vybrána hodnota Ano, čímž lze zobrazit pouze aktuální verze jednotlivých problémů.
Hodnota data a času označující, kdy se očekává dokončení problému.
Tento sloupec zobrazuje ikonu úprav sloužící pro úpravu problému.
Celé číslo přiřazované problému automaticky při jeho vytvoření. Tuto hodnotu nelze změnit.
Čas a datum poslední změny problému. Tato hodnota je generována automaticky po uložení problému a nelze ji změnit.
Tento sloupec obsahuje zobrazované jméno uživatele, který problém naposledy změnil. Tato hodnota je generována automaticky po uložení problému a nelze ji změnit.
Hodnota volby označující úroveň důležitosti problému. Výchozí hodnoty jsou (1) Vysoká, (2) Normální a (3) Nízká.
Hodnota volby označující aktuální stav problému. Výchozí hodnoty jsou Aktivní, Vyřešeno a Zavřeno.
Jeden řádek textu. Při vytváření problému je nutné zadat název.