Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Zobrazení historie problému

Zobrazení historie problému

Historie problému umožňuje pro každou z předchozích úprav problému zobrazit uživatele, který problém upravil, datum a čas úpravy, zda byl problém přiřazen některému z uživatelů a libovolný komentář týkající se dané úpravy. Při zobrazení seznamu problémů můžete v seznamu zobrazit podrobnosti problému. Tyto podrobnosti zahrnují historii problému.

Zobrazení historie problému   
  1. Na horním panelu odkazů klepněte na možnost Dokumenty a seznamy.
  2. Klepněte na seznam obsahující problém, který chcete zobrazit.
  3. Klepněte na název problému.
  4. V oblasti Historie problému zobrazte historii problému.
  5. V historii můžete zobrazit podrobnosti verze. Chcete-li tuto akci provést, klepněte v oblasti Historie problému na název verze, kterou chcete zobrazit.
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.