Vyřešení, uzavření nebo opakovaná aktivace problému
Vyřešení, uzavření nebo opakovaná aktivace problémuV seznamu problémů je jako výchozí definován sloupec Stav, který obsahuje následující výchozí hodnoty pro vyhledávání: Aktivní, Vyřešeno a Zavřeno. Při vytvoření problému bude jeho výchozí počáteční stav Aktivní. Úpravou a změnou stavu problému na hodnotu Vyřešeno nebo Zavřeno můžete problém vyřešit nebo zavřít. Potom můžete problém znovu aktivovat změnou jeho stavu na hodnotu Aktivní.
Změna stavu problému - Na horním panelu odkazů klepněte na možnost Dokumenty a seznamy.
- Klepněte na seznam obsahující problém, který chcete vyřešit, zavřít nebo znovu aktivovat.
- Klepněte na název problému.
- Klepněte na možnost Upravit položku.
Vyřešení problému
V rozevíracím seznamu sloupce Stav vyberte položku Vyřešeno.
Zavření problému
V rozevíracím seznamu sloupce Stav vyberte položku Zavřeno.
Opakovaná aktivace problému
V rozevíracím seznamu sloupce Stav vyberte položku Aktivní.
- Klepněte na možnost Uložit a zavřít.
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.