Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Zobrazit všeZobrazit vše

Vyřešení, uzavření nebo opakovaná aktivace problému

Vyřešení, uzavření nebo opakovaná aktivace problému

V seznamu problémů je jako výchozí definován sloupec Stav, který obsahuje následující výchozí hodnoty pro vyhledávání: Aktivní, Vyřešeno a Zavřeno. Při vytvoření problému bude jeho výchozí počáteční stav Aktivní. Úpravou a změnou stavu problému na hodnotu Vyřešeno nebo Zavřeno můžete problém vyřešit nebo zavřít. Potom můžete problém znovu aktivovat změnou jeho stavu na hodnotu Aktivní.

Změna stavu problému   
  1. Na horním panelu odkazů klepněte na možnost Dokumenty a seznamy.
  2. Klepněte na seznam obsahující problém, který chcete vyřešit, zavřít nebo znovu aktivovat.
  3. Klepněte na název problému.
  4. Klepněte na možnost Upravit položku.
  5. Vyřešení problému

    V rozevíracím seznamu sloupce Stav vyberte položku Vyřešeno.
  6. Zavření problému

    V rozevíracím seznamu sloupce Stav vyberte položku Zavřeno.
  7. Opakovaná aktivace problému

    V rozevíracím seznamu sloupce Stav vyberte položku Aktivní.
  8. Klepněte na možnost Uložit a zavřít.
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.