Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Zobrazit všeZobrazit vše

Zapnutí nebo vypnutí e-mailového oznámení

Zapnutí nebo vypnutí e-mailového oznámení

Při přiřazení problému uživateli a změně problému můžete určit, zda má být uživateli odeslán e-mail.

  1. Na horním panelu odkazů klepněte na možnost Dokumenty a seznamy.
  2. Klepněte na seznam problémů, u kterého chcete e-mailové oznámení zapnout či vypnout.
  3. Na panelu odkazů vlevo klepněte na možnost Změnit nastavení a sloupce.
  4. V oblasti Obecné nastavení klepněte na odkaz Změnit obecné nastavení.
  5. Zapnutí e-mailového oznámení

    U položky E-mailové oznámení klepněte na možnost Ano.
  6. Vypnutí e-mailového oznámení

    U položky E-mailové oznámení klepněte na možnost Ne.
  7. Klepněte na tlačítko OK.
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.