Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Zobrazit všeZobrazit vše

Zobrazení oznámení

Zobrazení oznámení

Pomocí postupu v této části zobrazíte vlastní oznámení nebo oznámení nastavená jinými uživateli.

Zobrazení oznámení

  1. Na horním panelu odkazů klepněte na odkaz Nastavení webu.
  2. V oblasti Spravovat informace klepněte na položku Oznámení na tomto webu.

Poznámka:  Pokud používáte web centra schůzek, přeskočte krok 1. Místo toho klepněte v nabídce Upravit toto centrum na domovské stránce na příkaz Nastavení webu.

Zobrazení oznámení jiných uživatelů

Poznámka:  K zobrazení oznámení jiných uživatelů musíte mít práva správce.

  1. Na horním panelu odkazů klepněte na odkaz Nastavení webu.
  2. V oblasti Správa klepněte na položku Přejít na stránku Správa webu.
  3. V oblasti Správa a statistika klepněte na položku Spravovat oznámení uživatelů.
  4. V nabídce Zobrazit oznámení pro uživatele klepněte na jméno uživatele webu, jehož oznámení chcete zobrazit, a potom klepněte na položku Aktualizovat.

Poznámka:  Pokud používáte web centra schůzek, přeskočte krok 1. Místo toho klepněte v nabídce Upravit toto centrum na domovské stránce na příkaz Nastavení webu.

Důležité:  Odeberete-li uživatele z webu poté, co vytvořil oznámení, musíte ručně odstranit všechna oznámení nastavená tímto uživatelem. To platí i pro všechny seznamy a knihovny, kde změníte nastavení zabezpečení z důvodu omezení přístupu. Pokud má uživatel nastavena oznámení seznamu nebo knihovny, bude je přijímat i po změně nastavení zabezpečení. Je důležité tato oznámení odstranit, abyste neoprávněným uživatelům zabránili v přístupu k informacím o webu a uživatelích.

Příbuzná témata

Oznámení
Přidání oznámení
Odstranění oznámení
Správa oznámení
Konfigurace oznámení pro virtuální server
Nastavení pošty
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.