![]() | |||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oznámení můžete spravovat jejich zakázáním nebo povolením pro virtuální servery a zadáním počtu oznámení, který mohou jednotliví uživatelé vytvořit. Můžete také zadat, jak často bude server odesílat okamžitá oznámení (v rozsahu od 1 do 59 minut) a dobu, kdy uživatelé obdrží denní a týdenní oznámení.
Při povolování a zakazování oznámení je třeba si uvědomit následující skutečnost:
Při zadávání intervalu pro odesílání okamžitých oznámení je třeba si uvědomit následující skutečnosti:
Můžete zobrazit oznámení na webu nejvyšší úrovně a odstranit nepotřebná oznámení. Oznámení můžete spravovat pouze pro weby nejvyšší úrovně, nikoli pro podřízené weby: údaje o oznámení pro podřízené weby jsou uloženy společně s údaji o oznámení pro nadřazený web nejvyšší úrovně.
Pokud jste správce serveru nebo člen skupiny správců služby SharePoint, můžete nastavení oznámení konfigurovat pomocí nástroje příkazového řádku Stsadm.exe. Pomocí příkazového řádku můžete provést následující akce:
Pro odesílání položek oznámení je použito nastavení e-mailu služby Windows SharePoint Services. Při konfiguraci nastavení oznámení se ujistěte, zda jste ověřili také nastavení e-mailu pro virtuální server. Další informace naleznete v části Nastavení e-mailu.
Důležité: Odeberete-li uživatele z webu poté, co vytvořil oznámení, musíte ručně odstranit všechna oznámení nastavená tímto uživatelem. To platí i pro všechny seznamy a knihovny, kde změníte nastavení zabezpečení z důvodu omezení přístupu. Pokud má uživatel nastavena oznámení seznamu nebo knihovny, bude je přijímat i po změně nastavení zabezpečení. Je důležité tato oznámení odstranit, abyste neoprávněným uživatelům zabránili v přístupu k informacím o webu a uživatelích.