Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Zobrazit všeZobrazit vše

Přidání oznámení

Přidání oznámení

Chcete-li přidat oznámení seznamu nebo knihovny, položky seznamu či souboru v knihovně, postupujte podle následujících kroků.

Přidání oznámení o seznamu nebo knihovně

  1. Přejděte na stránku zobrazující seznam nebo knihovnu, ke které chcete přidat oznámení.
  2. V oblasti Akce klepněte na možnost Upozornit.
  3. V oblasti Odeslat oznámení na adresu potvrďte správnost cílové e-mailové adresy.
  4. V oblasti Typ změn zadejte, zda chcete dostávat oznámení po přidání, změně nebo odstranění položek, nebo klepněte na možnost Všechny změny, chcete-li dostávat oznámení při všech typech změn.
  5. V oblasti Četnost oznámení klepněte na číslo, které označuje požadovanou četnost oznámení o změnách.
  6. Klepněte na tlačítko OK.

Přidání oznámení o položce seznamu nebo souboru v knihovně

  1. Přejděte na stránku se zobrazeným seznamem nebo knihovnou obsahující položku seznamu nebo soubor, ke kterému chcete přidat oznámení.
  2. Přejděte na název dokumentu nebo položky seznamu. Zobrazí se seznam. Klepněte na seznam a poté na položku Upozornit .
  3. V oblasti Odeslat oznámení na adresu potvrďte správnost cílové e-mailové adresy.
  4. V oblasti Typ změn zadejte, zda chcete dostávat oznámení po změně nebo odstranění položky či souboru, nebo klepněte na možnost Všechny změny, chcete-li dostávat oznámení při všech typech změn. V případě dokumentů v knihovnách můžete dostávat oznámení při přidání, odstranění nebo změně komentářů v diskusích na webu.
  5. V oblasti Četnost oznámení klepněte na číslo, které označuje požadovanou četnost oznámení o změnách.
  6. Klepněte na tlačítko OK.

Příbuzná témata

Oznámení
Zobrazení oznámení
Odstranění oznámení
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.