Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Zobrazit všeZobrazit vše

Více schůzek na webu centra

Více schůzek na webu centra

Pomocí programu kalendáře nebo e-mailu kompatibilního se službou Microsoft Windows SharePoint Services můžete vytvořit jedno centrum pro řadu opakovaných schůzek nebo pro několik souvisejících schůzek. V centru schůzek budou automaticky přidány funkce umožňující správu informací pro všechna data schůzek.

Příklad webu centra pro opakované nebo související schůzky

Příklad centra schůzek pro řadu opakovaných schůzek

1 Všechna data obsažená v centru schůzek jsou zobrazena v seznamu Řada schůzek.

2 Informace o určité schůzce zobrazíte klepnutím na datum schůzky.

Pokud jste původně vytvořili centrum schůzek pouze s jednou schůzkou, můžete k centru připojit další schůzku. Web centra bude automaticky aktualizován a bude obsahovat funkce pro správu více schůzek.

Chování webových částí a stránek se seznamy

Webové části pro seznamy a knihovny, které jsou ve výchozím nastavení součástí domovské stránky webu centra, a libovolné nové webové části přidané k domovské stránce, budou zobrazeny u každé schůzky. Položky přidané k webové části budou však zobrazeny pouze u schůzky, ke které byly položky zadány. Seznam nebo knihovnu můžete změnit a sdílet položky ve všech schůzkách webu centra; ve webové části pak budou zobrazeny stejné položky pro každou schůzku.

Na web centra můžete přidat stránky a organizovat obsah různými způsoby. Pokud přidáte stránku, můžete zadat, zda se nová stránka zobrazí u všech schůzek nebo pouze u aktuálně vybrané schůzky. Pro každou schůzku můžete přidat až 10 stránek specifických pro datum. Můžete také přidat až deset stránek, které budou zobrazeny u všech schůzek.

Webové části pro seznamy, knihovny a jiné funkce, které jste přidali k nové stránce (ne však k domovské stránce), budou zobrazeny pouze na této stránce. Pokud je stránka nastavena pro zobrazení u všech schůzek, zobrazí se u všech schůzek také příslušné webové části. Položky webových částí se však ve výchozím nastavení zobrazí pouze u schůzek, ke kterým byly přidány. Chcete-li položky zobrazit u všech schůzek, můžete u seznamu nebo knihovny zobrazené ve webové části nastavit sdílení obsahu.

Porovnání stránek a seznamů zobrazených u jedné schůzky nebo u všech schůzek

1 U tohoto data schůzky se zobrazí domovská stránka a další stránka.

2 U tohoto data schůzky se zobrazí pouze domovská stránka.

3 Webová část Úkoly je zobrazena na domovské stránce pro obě data schůzky, ale položky v seznamu jsou pro každé datum specifické.

Příbuzná témata

Weby centra schůzek
Vytvoření nového centra schůzek nebo odkazu na stávající web centra schůzek
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.