Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Zobrazit všeZobrazit vše

Vytvoření nového centra schůzek nebo připojení ke stávajícímu webu centra

Vytvoření nového centra schůzek nebo připojení ke stávajícímu webu centra

Z webu služby Microsoft Windows SharePoint Services

Současné přidání nové události a webu centra

Tímto postupem lze připojit událost k novému nebo stávajícímu webu centra.

  1. Přejděte na web, na který chcete přidat událost.
  2. V seznamu Události vyberte možnost Přidat novou událost.
  3. Doplňte informace o události. V dolní části stránky zaškrtněte políčko Pracovní prostor slouží k organizování účastníků, programu, dokumentů, zápisů a dalších informací vztahujících se k této události.
  4. Vyberte možnost Uložit a zavřít.
  5. V oblasti Vytvořit nebo propojit vyberte požadovanou možnost. Pokud vyberete možnost Vytvořit nové centrum schůzek, vyplňte informace o webu centra schůzek, které chcete vytvořit.
  6. Klepněte na tlačítko OK.

Přidání webu centra bez přidání události

Tento postup umožňuje vytvořit pouze nové weby center.
  1. Přejděte na web, na který chcete přidat web centra.
  2. Na horním panelu odkazů klepněte na odkaz Vytvořit.
  3. V oblasti Webové stránky klepněte na položku Weby a pracovní prostory.
  4. Doplňte informace o webu centra, který chcete vytvořit, a klepněte na tlačítko Vytvořit
  5. Vyberte šablonu centra schůzek, kterou chcete použít, a klepněte na tlačítko OK.

Z aplikace Microsoft Office Outlook 2003

©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.