Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Zobrazit všeZobrazit vše

Seznam Účastníci a práva na webu centra schůzek

Seznam Účastníci a práva na webu centra schůzek

Seznam Účastníci slouží ke sledování osob, které byly pozvány na schůzku, a jejich odpovědí na pozvánku (zda mají v úmyslu se schůzky zúčastnit). Zobrazuje také poznámky přidané účastníky, například připomínky, že se o několik minut opozdí. Během schůzky nebo po jejím ukončení lze tento seznam aktualizovat informacemi o tom, kdo se schůzky skutečně zúčastnil.

Pokud používáte program rychlého zasílání zpráv kompatibilní se službou SharePoint pro systém Windows, například službu Windows Messenger, MSN Messenger nebo Exchange Instant Messaging, můžete pomocí něj v rámci seznamu Účastníci v centru schůzek komunikovat s ostatními účastníky. Pokud je účastník v režimu online, můžete jej požádat o připojení k centru za účelem vzájemné spolupráce.

Přidání účastníků a udělení práv centra schůzek

Chcete-li přidat účastníky do seznamu Účastníci, musíte být členem skupiny webu Správce. Správci mohou upravovat informace pro všechny účastníky. Jednotliví účastníci mohou v seznamu upravovat pouze vlastní položky.

Přidání jména do seznamu Účastníci nezaručuje dané osobě udělení přístupových práv k centru. Automatické udělování práv závisí na používaném webu centra schůzek a na způsobu přidání účastníků.

Z aplikace Outlook

V případě vytvoření webu centra schůzek pomocí aplikace Microsoft Outlook je seznam Účastníci v centru schůzek po odeslání žádosti o schůzku automaticky aktualizován. Jména účastníků jsou shodná se jmény uvedenými na řádku Komu v žádosti o schůzku. Účastníci jsou automaticky přiřazeni ke skupině webu Přispěvatel a jsou přidáni jako uživatelé s právy pro centrum. Pokud dojde při automatickém udělování práv k potížím, zobrazí se zpráva s pokyny, jak v centru schůzek postupovat, chcete-li účastníka přidat jako uživatele. Organizátor schůzky je přidán do seznamu Účastníci a je přiřazen ke skupině webu Správce.

Pokud pomocí aplikace Outlook propojíte žádost o schůzku s existujícím webem centra schůzek, budou účastníkům automaticky udělena práva v případě, že je splněna některá z následujících podmínek:

Z události služby Windows SharePoint Services

Pokud web centra schůzek vytvoříte nebo na něj vytvoříte odkaz z události služby Microsoft Windows SharePoint Services, bude do seznamu Účastníci automaticky přidáno pouze vaše jméno. Ostatní účastníky je nutné do seznamu přidat ručně. Skutečnost, zda vy a ostatní účastníci automaticky získáte po přidání do seznamu Účastníci oprávnění pro centrum schůzek, závisí na nastavení oprávnění použitém při vytvoření centra.

Web centra schůzek používá stejná oprávnění jako nadřazený web

Účastníci, kteří již mají práva pro přístup k nadřazenému webu, automaticky získají práva pro přístup k centru. Tento postup vyžaduje, abyste do seznamu Účastníci zadali platnou e-mailovou adresu (například adresa@example.com) nebo uživatelské jméno (DOMÉNA\jméno).

Účastníkům, kteří nemají přístupová práva k nadřazenému webu, je nutné nejdříve tato práva udělit. Tato práva může udělit pouze správce nadřazeného webu.

Web centra používá jedinečná oprávnění

Vy a ostatní účastníci automaticky získáte přístupová práva pro centrum v případě, že jste byli do seznamu Účastníci přidáni pomocí platné e-mailové adresy (například adresa@example.com) nebo uživatelského jména (DOMÉNA\jméno). Organizátor schůzky bude přiřazen ke skupině webu Správce.

Z kalendáře a e-mailového programu kompatibilního se službou Windows SharePoint Services, který je jiný než aplikace Outlook

Pokud web centra schůzek vytvoříte nebo na něj vytvoříte odkaz pomocí kalendáře a e-mailového programu kompatibilního se službou Microsoft Windows SharePoint Services, který je jiný než aplikace Microsoft Outlook, naleznete příslušné informace v dokumentaci k danému programu.

Možná místa zobrazení seznamu Účastníci

Webová část seznamu Účastníci je ve výchozím nastavení zobrazena na domovské stránce následujících šablon schůzek: Základní centrum schůzek, Rozhodovací centrum schůzek, Společenské centrum schůzek a Vícestránkové centrum schůzek. Web centra schůzek může obsahovat pouze jeden seznam Účastníci. Pokud do centra přidáte další webovou část Účastníci, je zobrazen původní seznam Účastníci, nikoli nový seznam. Seznam Účastníci nelze z centra odstranit. Webovou část lze však skrýt, takže seznam nebude zobrazen.

Příbuzná témata

Rozdíly mezi účastníky a uživateli na webu centra schůzek
Přidání, úpravy či odstranění účastníka na webu centra schůzek
Skupiny webu
Přidání uživatele nebo skupiny pro více webů
Více schůzek na webu centra schůzek
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.