![]() | |||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Seznam Účastníci slouží ke sledování osob, které byly pozvány na schůzku, a jejich odpovědí na pozvánku (zda mají v úmyslu se schůzky zúčastnit). Zobrazuje také poznámky přidané účastníky, například připomínky, že se o několik minut opozdí. Během schůzky nebo po jejím ukončení lze tento seznam aktualizovat informacemi o tom, kdo se schůzky skutečně zúčastnil.
Pokud používáte program rychlého zasílání zpráv kompatibilní se službou SharePoint pro systém Windows, například službu Windows Messenger, MSN Messenger nebo Exchange Instant Messaging, můžete pomocí něj v rámci seznamu Účastníci v centru schůzek komunikovat s ostatními účastníky. Pokud je účastník v režimu online, můžete jej požádat o připojení k centru za účelem vzájemné spolupráce.
Přidání účastníků a udělení práv centra schůzek
Chcete-li přidat účastníky do seznamu Účastníci, musíte být členem skupiny webu Správce. Správci mohou upravovat informace pro všechny účastníky. Jednotliví účastníci mohou v seznamu upravovat pouze vlastní položky.
Přidání jména do seznamu Účastníci nezaručuje dané osobě udělení přístupových práv k centru. Automatické udělování práv závisí na používaném webu centra schůzek a na způsobu přidání účastníků.
Pokud pomocí aplikace Outlook propojíte žádost o schůzku s existujícím webem centra schůzek, budou účastníkům automaticky udělena práva v případě, že je splněna některá z následujících podmínek:
Z události služby Windows SharePoint Services
Web centra schůzek používá stejná oprávnění jako nadřazený web
Účastníci, kteří již mají práva pro přístup k nadřazenému webu, automaticky získají práva pro přístup k centru. Tento postup vyžaduje, abyste do seznamu Účastníci zadali platnou e-mailovou adresu (například adresa@example.com) nebo uživatelské jméno (DOMÉNA\jméno).
Účastníkům, kteří nemají přístupová práva k nadřazenému webu, je nutné nejdříve tato práva udělit. Tato práva může udělit pouze správce nadřazeného webu.
Web centra používá jedinečná oprávnění
Vy a ostatní účastníci automaticky získáte přístupová práva pro centrum v případě, že jste byli do seznamu Účastníci přidáni pomocí platné e-mailové adresy (například adresa@example.com) nebo uživatelského jména (DOMÉNA\jméno). Organizátor schůzky bude přiřazen ke skupině webu Správce.
Pokud web centra schůzek vytvoříte nebo na něj vytvoříte odkaz pomocí kalendáře a e-mailového programu kompatibilního se službou Microsoft Windows SharePoint Services, který je jiný než aplikace Microsoft Outlook, naleznete příslušné informace v dokumentaci k danému programu.
Možná místa zobrazení seznamu Účastníci