Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Rozdíl mezi účastníky a uživateli na webu centra schůzek

Rozdíl mezi účastníky a uživateli na webu centra schůzek

Na webu centra schůzek jsou účastníci osoby, které jsou pozvány na konkrétní schůzku a jsou uvedeny v seznamu Účastníci. Na všech webech služby Microsoft Windows SharePoint Services jsou uživatelé osoby, které mají na webu vlastní účet opravňující je k přístupu k tomuto webu.

Uživatelé jsou na webu centra schůzek uvedeni v oblasti Správa webu. Jména účastníků jsou v seznamu uživatelů zobrazena také. U některých jmen uživatelů však můžete chtít, aby v seznamu Účastníci nebyla zobrazena. Například asistentovi správce můžete přidělit úkol aktualizace části obsahu centra, ale jeho účast na plánované schůzce není nutná. Jeho jméno proto nebude v seznamu Účastníci zobrazeno.

Z důvodu možnosti řízení obsahu, který mohou uživatelé (a účastníci) na webu zobrazit, a akcí, které mohou provádět, jsou uživatelé ve výchozím nastavení přiřazeni ke skupině webu Přispěvatel. Skupině webu Přispěvatel jsou přiřazena výchozí práva. Volitelně lze uživatele přiřadit k jiné skupině webu nebo můžete změnit práva přidružená ke skupině webu. Skutečnost, zda jsou účastníci přidáni do seznamu uživatelů a jsou jim automaticky udělena práva pro web centra schůzek, závisí na používaném webu centra a způsobu přidání uživatelů.

Příbuzná témata

Seznam Účastníci a práva na webu centra schůzek
Přidání, úpravy či odstranění účastníka na webu centra schůzek
Přidání uživatele nebo skupiny pro více webů

©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.