Přidání, úprava či odstranění události
Přidání, úprava či odstranění události
Proveďte jednu z následujících akcí:
Přidání události
- Na horním panelu odkazů klepněte na možnost Dokumenty a seznamy.
- V oblasti Seznamy klepněte na položku Události.
- V horní části seznamu klepněte na odkaz Nová položka.
- Do pole Název zadejte nadpis události.
Zadání tohoto údaje je požadováno.
- V poli Začátek klepněte na kalendář
a vyberte datum a potom v polích pro hodiny a minuty vyberte čas. Zadání tohoto údaje je požadováno.
- Pokud událost trvá déle než den, vyberte datum v poli Konec.
- Do polí Popis a Umístění zadejte požadovaný text.
- Pokud se jedná o opakovanou událost, zadejte v oblasti Opakování četnost opakování.
- Jestliže chcete pro tuto schůzku vytvořit web centra schůzek, vyberte položku Pracovní prostor.
Po vytvoření webu centra schůzek přejde nový web pod současný web se specializovanou sadou seznamů pro správu schůzek. Další informace naleznete v části Weby pro centra schůzek.
- Klepněte na možnost Uložit a zavřít.
Úprava události
- Na horním panelu odkazů klepněte na možnost Dokumenty a seznamy.
- V oblasti Seznamy klepněte na položku Události.
- Přejděte na událost, kterou chcete upravit, v zobrazené nabídce klepněte na šipku dolů a potom klepněte na příkaz Upravit položku.
- Změňte informace a potom klepněte na položku Uložit a zavřít.
Odstranění události
- Na horním panelu odkazů klepněte na možnost Dokumenty a seznamy.
- V oblasti Seznamy klepněte na položku Události.
- Přejděte na událost, kterou chcete upravit, v zobrazené nabídce klepněte na šipku dolů a potom klepněte na příkaz Odstranit položku.
- Odstranění události potvrďte klepnutím na tlačítko OK.
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.