Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Zobrazit všeZobrazit vše

Přidání, úprava či odstranění oznámení

Přidání, úprava či odstranění oznámení

Proveďte jednu z následujících akcí:

Přidání oznámení

  1. Na horním panelu odkazů klepněte na možnost Dokumenty a seznamy.
  2. V oblasti Seznamy klepněte na položku Oznámení.
  3. V horní části seznamu klepněte na odkaz Nová položka.
  4. Do pole Název zadejte nadpis oznámení. Zadání tohoto údaje je požadováno.
  5. Do pole Základní text zadejte text oznámení.
  6. Pokud chcete, aby oznámení přestalo být na domovské stránce zobrazováno určitý den, klepněte na kalendář vzhled ikony a potom vyberte datum.
  7. Klepněte na možnost Uložit a zavřít.

Poznámka:  Pokud používáte web Centrum schůzek, vynechejte kroky 1 až 3. Místo toho ve webové části Oznámení klepněte na možnost Přidat oznámení. Postupujte podle zbývajících kroků uvedeného postupu.

Úprava oznámení

  1. Na horním panelu odkazů klepněte na možnost Dokumenty a seznamy.
  2. V oblasti Seznamy klepněte na položku Oznámení.
  3. Přejděte na oznámení, které chcete upravit, v zobrazené nabídce klepněte na šipku dolů a potom klepněte na příkaz Upravit položku.
  4. Upravte pole podle potřeby a klepněte na odkaz Uložit a zavřít.

Poznámka:  Pokud používáte web Centrum schůzek, vynechejte kroky 1 a 2. Místo toho od webové části Oznámení postupujte podle zbývajících kroků uvedeného postupu.

Odstranění oznámení

  1. Na horním panelu odkazů klepněte na možnost Dokumenty a seznamy.
  2. V oblasti Seznamy klepněte na položku Oznámení.
  3. Přejděte na oznámení, které chcete odstranit, v zobrazené nabídce klepněte na šipku dolů a potom klepněte na příkaz Odstranit položku.
  4. Potvrďte odstranění klepnutím na tlačítko OK.

Poznámka:  Pokud používáte web Centrum schůzek, vynechejte kroky 1 a 2. Místo toho od webové části Oznámení postupujte podle zbývajících kroků uvedeného postupu.

©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.