Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Správa oznámení pro web nejvyšší úrovně

Správa oznámení pro web nejvyšší úrovně
  1. Na stránce Nastavení webu pro web nejvyšší úrovně klepněte v části Správa na možnost Přejít na stránku Správa webu.
  2. V části Správa a statistika klepněte na položku Spravovat oznámení uživatelů.
  3. V nabídce Zobrazit oznámení pro uživatele klepněte na jméno uživatele webu, jehož oznámení chcete odstranit, a potom klepněte na položku Aktualizovat.
  4. Chcete-li odstranit oznámení, zaškrtněte políčko vedle oznámení, které chcete odstranit, a potom klepněte na položku Odstranit vybraná oznámení.

Důležité:  Odeberete-li uživatele z webu poté, co vytvořil oznámení, musíte ručně odstranit všechna oznámení nastavená tímto uživatelem. Platí to i pro všechny seznamy a knihovny, kde změníte nastavení zabezpečení z důvodu omezení přístupu. Pokud má uživatel nastavena oznámení seznamu nebo knihovny, bude je přijímat i po změně nastavení zabezpečení. Je důležité tato oznámení odstranit, abyste neoprávněným uživatelům zabránili v přístupu k informacím o webu a uživatelích.

Příbuzná témata

Správa oznámení
Oznámení
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.