![]() | |||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Správa verzí dokumentů umožňuje udržovat více verzí jednoho dokumentu. Pokud je třeba vrátit změnu, můžete obnovit předchozí verzi a pokračovat v práci. Je-li správa verzí povolena, je do rozevíracího seznamu, který se zobrazí po klepnutí na šipku vedle názvu dokumentu (a panelu nástrojů) na stránce Upravit vlastnosti daného dokumentu, přidána položka Historie verzí. Položka Historie verzí je k dispozici také v klientských aplikacích kompatibilních se službou Microsoft Windows SharePoint Services, jako jsou aplikace Microsoft Office Word 2003, Microsoft Office Excel 2003 a Microsoft Office PowerPoint 2003. Po klepnutí na položku Historie verzí se zobrazí seznam předchozích verzí dokumentu. Uživatel může otevřít starší verzi, obnovit verzi (nahrazující aktuální verzi) nebo odstranit starší verzi.
Důležité:
Jestliže je povolena správa verzí, jsou při každé aktualizaci dokumentu v knihovně dokumentů automaticky vytvořeny jeho verze. Verze jsou vytvořeny v následujících situacích:
Poznámka: Pokud uživatel soubor opět uloží bez jeho zavření, není nová verze vytvořena. Jestliže uživatel ukončí aplikaci, kterou při úpravě souboru používá, a potom ji spustí a soubor opět uloží, je vytvořena další verze.
Členové skupin webu Správce a Návrhář webu mohou určit, zda je u určité knihovny dokumentů na webu povolena správa verzí. Chcete-li správu verzí dokumentů povolit, použijte stránku nastavení dané knihovny dokumentů.