Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Zobrazit všeZobrazit vše

Přidání formuláře do knihovny formulářů

Přidání formuláře do knihovny formulářů

Do knihovny formulářů můžete přidat formuláře vyplněním prázdného formuláře, který je založen na šabloně formuláře, nebo uložením dříve vyplněných formulářů.

  1. Na horním panelu odkazů klepněte na možnost Dokumenty a seznamy.
  2. Na stránce Dokumenty a seznamy v oblasti Knihovny dokumentů klepněte na název knihovny formulářů, kterou chcete otevřít.
  3. Proveďte jeden z následujících kroků:

Vyplnění formuláře

  1. Klepněte na možnost Vyplnit tento formulář a formulář se otevře v programu, ve kterém byl vytvořen.
  2. Zadejte údaje do formuláře, uložte jej a ukončete program.

Uložení dříve vyplněného formuláře

  1. Klepněte na možnost Uložit formulář.
  2. Na stránce Uložit formulář vyhledejte klepnutím na možnost Procházet formulář, který chcete přidat, a potom klepněte na možnost Otevřít.

    Poznámka:  Chcete-li současně přidat více formulářů, klepněte na stránce Uložit dokument na možnost Uložit více souborů.

©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.