Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Nastavení skupiny správců služby SharePoint

Nastavení skupiny správců služby SharePoint
  1. Klepněte na tlačítko Start, přejděte na příkaz Všechny programy, přejděte na položku Nástroje pro správu a potom klepněte na položku Centrální správa SharePoint.
  2. V oblasti Konfigurace zabezpečení klepněte na možnost Nastavit administrativní skupinu služby SharePoint.
  3. Do pole Nastavit skupinový účet správce služby SharePoint zadejte skupinu nebo jméno uživatele domény, kterému chcete povolit přístup k Centrální správě SharePoint.
  4. Klepněte na tlačítko OK.

Poznámka:  Jako skupinu správců služby SharePoint můžete nastavit pouze jeden účet domény. Chcete-li přidat další členy, použijte skupinový účet a pomocí ovládacího panelu Uživatelské účty přidejte další členy k tomuto účtu. K dokončení tohoto postupu musíte být přihlášeni jako správce či člen skupiny SharePoint Administrator. Je-li váš počítač připojen k síti, může v dokončení tohoto postupu bránit také nastavení zabezpečení zásad sítě.Jestliže chcete změnit přiřazenou skupinu, postupujte podle kroků pro nastavení skupiny a zadejte jinou skupinu domény. Pokud nastavíte novou skupinu, nebudou již moci členové předchozí skupiny spravovat server ani serverovou farmu se službou Microsoft Windows SharePoint Services.

©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.