Na horním panelu odkazů klepněte na možnost Dokumenty a seznamy.
Klepněte na knihovnu dokumentů, do které chcete přidat dokument.
Klepněte na odkaz Uložit dokument.
Na stránce Uložit dokument vyhledejte klepnutím na možnost Procházet soubor, který chcete přidat, a potom klepněte na možnost Otevřít.
Pokud chcete tímto souborem nahradit v knihovně soubor se stejným názvem, zaškrtněte políčko Chcete přepsat existující soubory?.
Klepněte na možnost Uložit a zavřít.
Poznámka: Chcete-li přidání souboru zrušit, klepněte na možnost Zpět ke knihovně dokumentů.
Poznámky
Pokud používáte web Centrum schůzek, vynechejte kroky 1 a 2. Chcete-li přidat soubor, klepněte na odkaz Přidat dokument ve webové části Knihovna dokumentů. Potom postupujte podle zbývajících kroků uvedeného postupu.
Máte-li nainstalován program kompatibilní se službou Windows SharePoint Services, může se na stránce Uložit dokument zobrazit možnost uložení více souborů současně. Pokud máte například nainstalovánu sadu Office 2003, zobrazí se možnost Uložit více souborů.