Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Přidání souboru do knihovny dokumentů

Přidání souboru do knihovny dokumentů
  1. Na horním panelu odkazů klepněte na možnost Dokumenty a seznamy.
  2. Klepněte na knihovnu dokumentů, do které chcete přidat dokument.
  3. Klepněte na odkaz Uložit dokument.
  4. Na stránce Uložit dokument vyhledejte klepnutím na možnost Procházet soubor, který chcete přidat, a potom klepněte na možnost Otevřít.
  5. Pokud chcete tímto souborem nahradit v knihovně soubor se stejným názvem, zaškrtněte políčko Chcete přepsat existující soubory?.
  6. Klepněte na možnost Uložit a zavřít.

    Poznámka:   Chcete-li přidání souboru zrušit, klepněte na možnost Zpět ke knihovně dokumentů.

Poznámky

©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.