Klepněte na tlačítko Start, přejděte na příkaz Všechny programy, přejděte na položku Nástroje pro správu a potom klepněte na položku Centrální správa SharePoint.
V oblasti Konfigurace virtuálního serveru klepněte na možnost Konfigurovat nastavení virtuálního serveru.
Na stránce Seznam virtuálních serverů klepněte na název virtuálního serveru, který chcete konfigurovat.
V oblasti Správa virtuálního serveru na stránce Nastavení virtuálního serveru klepněte na možnost Obecné nastavení virtuálního serveru.
V oblasti Výchozí časové pásmo vyberte časové pásmo, které chcete použít pro všechny weby a podřízené weby na virtuálním serveru.
V oblasti Výchozí šablona kvót vyberte šablonu kvót, která bude u webů použita jako výchozí.
Pokud šablony kvót nejsou k dispozici, můžete je vytvořit na stránce Spravovat šablony kvót. I když je pro virtuální server zadána výchozí šablona, můžete při vytváření webu vybrat jinou šablonu.
V oblasti Nastavení stavu a volného času a inteligentní značky Jméno osoby vyberte u položky Povolit inteligentní značku Jméno osoby a stav online pro členy možnost Ano nebo Ne. Zobrazí se informace týkající se všech webů na virtuálním serveru.
V oblasti Maximální velikost uložení zadejte maximální povolenou velikost souboru.
V oblasti Oznámení zadejte nastavení pro oznámení:
Oznámení pro všechny weby na virtuálním serveru povolte nebo zakažte výběrem možnosti Zapnuto nebo Vypnuto.
Pokud oznámení povolíte a chcete omezit počet oznámení, která mohou uživatelé vytvořit, zadejte hodnotu u možnosti Maximální počet oznámení, která uživatel může vytvořit. Chcete-li povolit neomezený počet oznámení, vyberte položku Neomezený počet.
V oblasti Ověření zabezpečení webové stránky zadejte následující nastavení:
Výběrem možnosti Zapnuto nebo Vypnuto povolte nebo zakažte ověření zabezpečení webové stránky.
Chcete-li nastavit datum vypršení platnosti, vyberte možnost Po a pak zadejte dobu do vypršení ověření zabezpečení. Pokud vyberte možnost Nikdy, platnost ověření nevyprší.
V oblasti Odeslat uživatelské jméno a heslo e-mailem vyberte položku Ano nebo Ne a tuto možnost tak povolte nebo zakažte.
V oblasti Knihovny dokumentů s podporou e-mailu nastavte povolení vložení příloh:
Výběrem možnosti Ano nebo Ne povolte nebo zakažte přílohy e-mailů.
Do pole Server veřejných složek a kořenová cesta zadejte název počítače, ve kterém je spuštěn server Microsoft Exchange, a zadejte cestu ke kořenové složce pro veřejné složky serveru Exchange na tomto serveru.
Jestliže přílohy e-mailů povolíte, zadejte četnost a čas kontroly příloh ve veřejné složce.
V oblasti Obslužné rutiny událostí povolte nebo zakažte obslužné rutiny událostí výběrem možnosti Zapnuty nebo Vypnuty. Pokud je funkce povolena, můžete vytvořit kód obslužných rutin událostí a zadat kód, který bude použit u určité knihovny dokumentů v nastavení knihoven dokumentů.