Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Přidání uživatele do skupiny pro více webů

Přidání uživatele do skupiny pro více webů
  1. Na webu, který chcete spravovat, klepněte na možnost Nastavení webu.
  2. V oblasti Správa klepněte na položku Přejít na stránku Správa webu.
  3. V oblasti Uživatelé a oprávnění klepněte na možnost Spravovat skupiny pro více webů.
  4. Klepněte na název skupiny pro více webů, do které chcete přidat uživatele.
  5. Klepněte na možnost Přidat členy.
  6. Zadejte e-mailové adresy nebo uživatelská jména (například DOMÉNA\uživatelské_jméno) uživatelů, které chcete přidat do skupiny pro více webů. Můžete přidat více adres nebo uživatelských jmen oddělených středníky.
  7. Klepněte na možnost Další.
  8. Na stránce Přidat uživatele potvrďte uživatele, kteří budou přidání do příslušné skupiny pro více webů. V případě chyby klepněte na možnost Zpět a chybu opravte.
  9. Klepněte na možnost Dokončit.

Příbuzná témata

Skupiny pro více webů
Režimy účtů domény a služby Active Directory
Vytvoření, úpravy nebo odstranění skupiny pro více webů
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.