Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Zobrazit všeZobrazit vše

Poradce při potížích s centry schůzek

Poradce při potížích s centry schůzek

Web centra schůzek byl odstraněn, ale žádost o schůzku stále obsahuje příslušný odkaz.

Změny provedené na webu centra nejsou odesílány do kalendáře a plánovacího programu kompatibilního se službou Microsoft Windows SharePoint Services. Je nutné otevřít žádost o schůzku a odebrat odkaz ze žádosti.

Účastníci nemají přístup k webu centra schůzek.

Pravděpodobnou příčinou je některá z následujících situací:

Žádost o schůzku v kalendáři a plánovacím programu kompatibilním se službou Windows SharePoint Services neobsahuje stejné informace jako web centra schůzek.

Pokud jste na webu centra nebo v události služby Microsoft Windows SharePoint Services propojené s webem centra provedli změny, nejsou tyto změny odeslány do kalendáře a plánovacího programu kompatibilního se službou Windows SharePoint Services, například do aplikace Microsoft Outlook. Jestliže například přidáte nebo odstraníte jména v seznamu Účastníci na webu centra schůzek, nebudou tyto změny odeslány do žádosti o schůzku v aplikaci Outlook. Pokud však přidáte nebo odstraníte účastníky v poli Komu v žádosti o schůzku aplikace Outlook a aktualizace potom odešlete (nikoli uložíte), provede aplikace Outlook aktualizaci webu centra schůzek.

Nevím, jak lze vytvořit web centra schůzek jako podřízený web existujícího webu centra schůzek.

Tato akce není podporována.

Nevím, jak lze vytvořit osobní zobrazení.

Na rozdíl od některých jiných webů služby Microsoft Windows SharePoint Services web centra schůzek nepodporuje osobní zobrazení. Ve výchozím nastavení používá centrum schůzek sdílená zobrazení, a proto nelze přepínat mezi osobním a sdíleným zobrazením.

Nelze provést vlastní nastavení centra schůzek, protože nejsou k dispozici funkce pro vlastní nastavení.

Možné příčiny:

Účastníci obdrželi několik oznámení o webu centra schůzek.

Pravděpodobně došlo k jedné z následujících situací:

Po ukončení odesílání těchto e-mailových zpráv obdrží uživatelé pouze žádosti o schůzku odeslané pomocí kalendáře a e-mailového programu kompatibilního se službou Microsoft Windows SharePoint Services.

Seznam s vlastním pořadím nepracuje očekávaným způsobem.

Která z následujících možností popisuje vzniklou situaci?

Po klepnutí na možnost Změnit pořadí se zobrazí zpráva „U seznamu, který vyžaduje schválení obsahu, nelze změnit pořadí položek.“

Můžete buď vypnout požadavek schválení obsahu seznamu nebo zabránit použití funkce Změnit pořadí.

Po klepnutí na možnost Změnit pořadí je v seznamu zobrazeno více položek než původně nebo již položky nejsou zobrazeny ve skupinách.

V případě, že byl v zobrazení seznamu použit filtr, funkce Změnit pořadí tento filtr odebere. Pokud byly položky v zobrazení seznamu seskupeny, odebere funkce Změnit pořadí seskupení. Chcete-li zachovat zobrazení s filtrem nebo skupinami, zabraňte použití funkce Změnit pořadí.

Při použití vlastního pořadí u položek seznamu je toto pořadí použito u všech zobrazení seznamu.

U různých zobrazení stejného seznamu nelze použít různá vlastní pořadí.

Seznam obsahuje více než 100 položek, ale na stránce Změnit pořadí je zobrazeno na jedné stránce maximálně 100 položek. Potřebuji přesunout položky na pozici vyšší než 100.

Položku je nutné přesunout postupně přes jednotlivé stránky až na požadovanou stránku.
  1. Přesuňte položku na poslední pozici na aktuální stránce. Pokud je v pozici č. 4, přesuňte ji na pozici č. 100.
  2. Přejděte na další stránku. Položka přesunutá na pozici č. 100 je zobrazena v horní části stránky.
  3. Pokud se pozice, na níž chcete položku přesunout, nenachází na této stránce, přesuňte položku na poslední pozici na stránce, například z pozice č. 100 na pozici č. 200, a přejděte na další stránku.
  4. Opakujte tento postup, dokud není zobrazena stránka s požadovanou pozicí. Vyberte požadovanou pozici.
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.