Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Přidání stránek na web centra schůzek

Přidání stránek na web centra schůzek

Každý web centra schůzek má ve výchozím nastavení vlastní domovskou stránku, je však možné přidat další stránky usnadňující uspořádání informací.

Každé nové stránce můžete přidat název a popis (ne však domovské stránce) a můžete změnit pořadí stránek. Pokud je na webu centra několik schůzek, můžete určit, zda se nová stránka zobrazí u všech schůzek nebo pouze u aktuálně vybrané schůzky.

Porovnání stránek a seznamů zobrazených u jedné schůzky nebo u všech schůzek

1 U tohoto data schůzky je zobrazena domovská stránka a další stránka.

2 U tohoto data schůzky je zobrazena pouze domovská stránka.

3 Webová část Úkoly je zobrazena na domovské stránce pro obě data schůzky, ale položky v seznamu jsou pro každé datum specifické.

Ve výchozím nastavení se webové části seznamů, knihoven a jiných prvků přidaných k nové stránce zobrazí pouze na této stránce. Pokud je stránka nastavena pro zobrazení ve všech schůzkách, jak tomu je u domovské stránky, zobrazí se na této stránce u všech schůzek také příslušné webové části. Položky webových částí se však ve výchozím nastavení zobrazí pouze u schůzek, ke kterým byly přidány. Chcete-li položky zobrazit u všech schůzek, můžete u seznamu nebo knihovny zobrazené ve webové části nastavit sdílení položky.

Poznámka:  Stránky může přidávat pouze člen skupiny webu Správce nebo Návrhář webu.

Příbuzná témata

Přidání stránky na web centra schůzek
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.