Microsoft Windows SharePoint Services
DomůZpětVpředTisk

Zobrazit všeZobrazit vše

Vytvoření pracovního prostoru dokumentů

Vytvoření pracovního prostoru dokumentů

Proveďte jednu z následujících akcí:

Vytvoření soukromého webu pracovních prostorů dokumentů pro dokument, který je již publikován v knihovně dokumentů

  1. Ve webovém prohlížeči přejděte do knihovny dokumentů, kde je dokument uložen.
  2. Přejděte na název dokumentu, klepněte na zobrazenou šipku položky Upravit a potom klepněte na položku Vytvořit pracovní prostor dokumentů.

Tip 

Po dokončení práce s dokumentem v pracovním prostoru dokumentů můžete v knihovně dokumentů původní kopii dokumentu aktualizovat. V pracovním prostoru dokumentů klepněte na šipku vedle dokumentu a potom na položku Publikovat ve zdrojovém umístění.

Vytvoření webu pracovního prostoru dokumentů ve webovém prohlížeči

  1. Přejděte na web služby Microsoft Windows SharePoint Services, na kterém máte oprávnění k vytváření pracovních prostorů dokumentů.

    Poznámka:  O udělení oprávnění k vytváření pracovních prostorů dokumentů bude pravděpodobně nutné požádat správce.

  2. Na horním panelu odkazů klepněte na odkaz Vytvořit.
  3. Na stránce Vytvořit klepněte v oblasti Webové stránky na položku Weby a pracovní prostory.
  4. Zadejte název, popis a adresu URL a klepnutím vyberte nastavení oprávnění. Potom klepněte na položku Vytvořit.
  5. Na stránce Výběr šablony klepněte v poli Šablona na položku Pracovní prostor dokumentů a potom na tlačítko OK.
©2003 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.